miss书虫少年

90后南方妹子。全平台同名。
商务合作联系邮箱:missachong@163.com

Price Tag - Jessie J、B.o.B

                       让我们一起忘掉金钱的酸臭味吧

适合场景  旅行,车载,跑步,健身

这首歌是因为在坐车时听到的 就记得那个money money money

找了这首歌好久终于找到了

开心

晚安

好梦


---歌词分割线---

作曲 : Jessie J

作词 : Jessie J

Seems like everybody's got a price,

既然人人都有身价

I wonder how they sleep at night.

我想知道他们晚上如何安睡

When the sale comes first

赚钱排在前面

And the truth comes second,

而真相随后才到

Just stop, for a minute and

停下来 缓解一会儿 

Smile

微笑着 

Why is everybody so serious!

为何人人都杞人忧天 

Acting so damn mysterious

一副神神秘秘的样子 

You got your shades on your eyes

眼中的灰暗如何剔除 

And your heels so high

又穿这么高的高跟鞋 

That you can't even have a good time.

那活该你倒霉 

Everybody look to their left (yeah)

人人向左看看(耶) 

Everybody look to their right (ha)

人人向右看看(哈) 

Can you feel that (yeah)

难道感觉不到吗(耶) 

Well pay them with love tonight…

爱能让你今晚圆满... 

It's not about the money, money, money

这无关金钱 

We don't need your money, money, money

我们不需要你的金钱 

We just wanna make the world dance,

我只要世人跟我手舞足蹈 

Forget about the Price Tag

共同忘掉身价牌 

Ain't about the (ha) Ka-Ching Ka-Ching.

不是关于(哼)金钱 金钱 

Aint about the (yeah) Ba-Bling Ba-Bling

也不是关于(耶)穿金戴银 

Wanna make the world dance,

只想让世人共舞 

Forget about the Price Tag.

共同忘掉身价牌 

We need to take it back in time,

我们想要让时光轮回 

When music made us all UNITE!

音乐让我们众志成城 

And it wasn't low blows and video Hoes,

但并不是不堪入目的视频 

Am I the only one gettin… tired?

难道我是唯一一个守旧派 

Why is everybody so obsessed?

为什么人人对此着迷 

Money can't buy us happiness

满足与快乐 金钱无法买到 

Can we all slow down and enjoy right now

我们就不能停 活在当下 

Guarantee we'll be feelin

我能保证是个好方法 

All right.

极好的 

Everybody look to their left (yeah)

人人向左看看(耶) 

Everybody look to their right (ha)

人人向右看看(哈) 

Can you feel that (yeah)

难道感觉不到吗(耶) 

Well pay them with love tonight…

爱能让你今晚圆满... 

It's not about the money, money, money

这无关金钱 金钱 金钱 

We don't need your money, money, money

我们也不需要人们的金钱 金钱 金钱 

We just wanna make the world dance,

我只要世人跟我手舞足蹈 

Forget about the Price Tag

共同忘掉身价牌 

Ain't about the (ha) Ka-Ching Ka-Ching.

不是关于(哼)金钱 金钱 

Aint about the (yeah) Ba-Bling Ba-Bling

也不是关于(耶)穿金戴银 

Wanna make the world dance,

只想让世人共舞 

Forget about the Price Tag.

共同忘掉身价牌 

well, keep the price tag

好吧 继续生活在标签下 

and take the cash back

把现金全部拿回来 

just give me six streams and a half stack

只要给我六首音频和500MB

and you can keep the cars

你就可以得到我的车 

leave me the garage

开出我的车库 

and all I..

而我呢 

yes all I need are keys and garage

是啊 我只要吉他和音符陪伴我 

and guess what, in 30 seconds I'm leaving to Mars

猜想着,我在30秒能飞向火星

yes we leaving across these undefeatable odds

是的,我们将不朽打破并抛离 

its like this man, you can't put a price on life

像这传奇人物 你无法给其定价 

we do this for the love so we fight and sacrifice everynight

每晚战斗和牺牲 一切都是为了爱 

so we aint gon stumble and fall never

所以我们永远不会堕落 

waiting to see, a sign of defeat uh uh

看着吧,你们的标志注定失败 

so we gon keep everyone moving there feet

所以我们要大家继续前进 

so bring back the beat and everybody sing

重复这节奏 大家一起唱 

It's not about the money, money, money

这无关金钱 金钱 金钱 

it's not about…

这无关... 

We don't need your money, money, money

我们也不需要人们的金钱 金钱 金钱 

We just wanna make the world dance,

我只要世人跟我手舞足蹈 

Forget about the Price Tag

共同忘掉身价牌 

Ain't about the (ha) Ka-Ching Ka-Ching.

不是关于(哼)金钱 金钱 

Aint about the (yeah) Ba-Bling Ba-Bling

也不是关于(耶)穿金戴银

Wanna make the world dance,

只想让世人共舞 

Forget about the Price Tag.

共同忘掉身价牌 

It's not about the money, money, money

这无关金钱 金钱 金钱 

We don't need your money, money, money

我们也不需要人们的金钱 金钱 金钱 

We just wanna make the world dance,

我只要世人跟我手舞足蹈 

Forget about the Price Tag

共同忘掉身价牌 

Ain't about the (ha) Ka-Ching Ka-Ching.

不是关于(哼)金钱 金钱 

Aint about the (yeah) Ba-Bling Ba-Bling

也不是关于(耶)穿金戴银 

Wanna make the world dance,

我只要世人跟我手舞足蹈 

Forget about the Price Tag.

共同忘掉身价牌 

Yeah yeah

Yeah yeah

oo-oooh

oo-oooh

forget about the price tag

共同忘掉身价牌 


评论(2)

© miss书虫少年 | Powered by LOFTER